Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Catafalque & AgorA & Bloody Blossom & Revival @ Gothic Night III :: Kemancı - Taksim - İstanbul

  • godsmack • 29 Mayıs 2005 00:00 • #604113
    ya birde death night yapsalar.cossak eylensek biraz.veya ozamana kadar bizim grup adini duyurursa bizde çikariz belki.
    www.everlost.org unutmayin...
Bu konunun tüm mesajları