Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Catafalque & AgorA & Bloody Blossom & Revival @ Gothic Night III :: Kemancı - Taksim - İstanbul

  • Samara • 30 Nisan 2005 00:00 • #604108
    çok saglam bi gece olucaina eminim!! gotik gecelerin üçüncüsünde kemancida görüsmek üzere..
  • illusion • 4 Mayıs 2005 00:00 • #604109
    En saglam Gothic Night olacak..
    turkiyenin 3 Gothic grubuda ilk kez bir organizasyonda sahne alacak..

    Şimdiden heyecanlanmadım degil (-:
  • Lord_Khalagar • 6 Mayıs 2005 00:00 • #604110
    hadi bakalım, başarılar tüm gruplara :)
  • FlashRoyal • 28 Mayıs 2005 00:00 • #604111
    agorayı sever sayarız. başarılar bütün gruplara..
  • flütist • 28 Mayıs 2005 00:00 • #604112
    başarılar arkadaşlar:D
  • godsmack • 29 Mayıs 2005 00:00 • #604113
    ya birde death night yapsalar.cossak eylensek biraz.veya ozamana kadar bizim grup adini duyurursa bizde çikariz belki.
    www.everlost.org unutmayin...
  • ImpLosioN • 30 Mayıs 2005 00:00 • #604114
    baya bi eğlendik katılım çok azdı böyle bir org. göre ama olsun..
  • Theburak • 11 Haziran 2005 00:00 • #604115
    guzel bir geceydi.. Agora Kopardı bizi.Catafalque da iyiydi ama çok çoşturamadı beni..

    Agoranın yeni kemancı hatyunu aşmış hayranlıkla onu izledim birde butun konser...