İlanlar
Müzik
Ajanda
Koloniler
Rehber
Arama
Giriş yap
Üye ol
Kapat
..yükleniyor..
Tümünü gör
Etkinlik ekle
Kapat
Stüdyolar
Eğitim kurumları
Mekanlar
Gruplar
Müzisyenler
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.
Bilgi al
Partner ol
Giriş
Konular
Linkler
Üyeler
Catafalque & AgorA & Bloody Blossom & Revival @ Gothic Night III :: Kemancı - Taksim - İstanbul
Bu konu şu haber ile ilgilidir:
Catafalque & AgorA & Bloody Blossom & Revival @ Gothic Night III :: Kemancı - Taksim - İstanbul
Samara
• 30 Nisan 2005 00:00 •
#604108
çok saglam bi gece olucaina eminim!! gotik gecelerin üçüncüsünde kemancida görüsmek üzere..
illusion
• 4 Mayıs 2005 00:00 •
#604109
En saglam Gothic Night olacak..
turkiyenin 3 Gothic grubuda ilk kez bir organizasyonda sahne alacak..
Şimdiden heyecanlanmadım degil (-:
Lord_Khalagar
• 6 Mayıs 2005 00:00 •
#604110
hadi bakalım, başarılar tüm gruplara :)
FlashRoyal
• 28 Mayıs 2005 00:00 •
#604111
agorayı sever sayarız. başarılar bütün gruplara..
flütist
• 28 Mayıs 2005 00:00 •
#604112
başarılar arkadaşlar:D
godsmack
• 29 Mayıs 2005 00:00 •
#604113
ya birde death night yapsalar.cossak eylensek biraz.veya ozamana kadar bizim grup adini duyurursa bizde çikariz belki.
www.everlost.org unutmayin...
ImpLosioN
• 30 Mayıs 2005 00:00 •
#604114
baya bi eğlendik katılım çok azdı böyle bir org. göre ama olsun..
Theburak
• 11 Haziran 2005 00:00 •
#604115
guzel bir geceydi.. Agora Kopardı bizi.Catafalque da iyiydi ama çok çoşturamadı beni..
Agoranın yeni kemancı hatyunu aşmış hayranlıkla onu izledim birde butun konser...