Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Catafalque & AgorA & Bloody Blossom & Revival @ Gothic Night III :: Kemancı - Taksim - İstanbul

  • Theburak • 11 Haziran 2005 00:00 • #604115
    guzel bir geceydi.. Agora Kopardı bizi.Catafalque da iyiydi ama çok çoşturamadı beni..

    Agoranın yeni kemancı hatyunu aşmış hayranlıkla onu izledim birde butun konser...
Bu konunun tüm mesajları