Bu benim dünyam parçasını özellikle diğerlerinin önüne geçiriyorum, ilk dinlemem sonucunda. Elektroniğin dozunu biraz (ama az) kaçırmışlar gibi geldi... Onun dışında Teoman, Bon Jovi U2 karışımı genç yavaşça özgün olmaya çalışacağa benzeyen başırılı bir grup gibi...