Bitti mi şarkısını dinledim ve hiç begenmedim zaten bu kadar vefasız insan toplulugundan ancak bu kadar kötü bir şarkı çıkabilirdi. Sizin için üzgünüm diyemeyeceğim ama albüm hiç tutmadı klibi aylardır sadece 3 defa gördüm ve sadece sizi merak ettiğim için bakıp kulaklarıma eziyet ettim.