Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: 110 - Atomların Harika Dünyası

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Yeni Albüm :: 110 - Atomların Harika Dünyası
  • mock • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604167
    albüm bende mevcut buldum:))) gelin alın...
  • silver_FOX • 28 Mayıs 2005 00:00 • #604170
    ben sadece tv de 3 dakika görebildim ama kaliteleri ortada.allah onlardan razı olsun kulağımınpası bu yaz silinecek:))))))
  • puck • 13 Haziran 2005 00:00 • #604171
    tek kelime="şahane"
    mükemmel klip
    mükemmel albüm
    daha ne olsun
  • mad jack • 25 Haziran 2005 00:00 • #604172
    açıkçası şu Serkan Aktaş'la ilgili üzücü hadisenin ayrıntılarını çok merak ettim. Bilen biri varsa anlatsın lütfen.
  • 3-c3m • 28 Haziran 2005 00:00 • #604173
    mthş,hrka,spr daa ne diim muthlka dinleyn...
  • hayalci • 11 Temmuz 2005 00:00 • #604174
    vokal teomana cok benziyor sesi de ....
    bitti mi güzel bir şarkı
  • Betty Boo • 11 Temmuz 2005 00:00 • #604175
    müthiş bi albüm baştan sona kadar... tüm şarkılar çok güzell.. tüm şarkıları zevkle dinleniyor.. dinlemeyenler mutlaka dinlesin!
  • bulamadim • 12 Temmuz 2005 00:00 • #604176
    www.110line.com
    adresinden forumlarına ulaşabilirsiniz
  • nilaaay • 5 Ağustos 2005 00:00 • #604177
    hayat kimse için sonsuz değil..şöhret gibi..ve şükrediyorum ki bir zamanlar bircok seyi paylastıgım bir arkadasımı kaybettıgımde ailesine bas saglıgı dılemeyecek,onun adını anmadan unutturmaya calısıcak,,artık bir şey yapma şansı olmayan bir insanın emeğini çiğneyerek zirveye cıkmaya calısıcak kadar aciz bir insan olmadım..aslında keske nefsıme yenık dusmeyıp su yazıyı da yazmayabılseydım..cunku ben serkan aktaş ın ailesinden biri olarak bu grubun adını duydugumda dahi utanıyorum..album kapagına onu anmak adına resmini bile koymayışlarına artık üzülmüyorum bile,cunku onlar boyle bır ınsanın yanına yakısamazlar,onu tasıyamazlar,onunla yukselemeyecekleri için onu alçaltırlardı..
    gece yataklarına yattıklarında geçirdikleri günü düşünüyorlardır elbet,album satıslarını,konserlerini,arkadaşlarını,kendilerini..acaba 7 mayıs gecesınde akıllarına bir kez olsun gelmedı mi serkan?ya da ölüm gelmedi mi akıllarına..24 yasında bır gencın bile basına gelebılecekse bu acı olay,kendilerinin ölecekleri gunden korkmadılar mı o gece??yuzlerıne gulup arkalarından aglamayacak hatta cenazesıne bıle ''kendılerı gıbı'' gelmeyecek olan sozde arkadaslarını,meslektaslarını dusunmedıler mı?..


    gidilecek olan yer aynı herkes için..ama oraya ne ün gider,,ne para!!!yalnızca insanlık tasınabılır..yazık ki bu ''başarılı'' arkadaşlar oraya eli boş gidecekler...
  • angelist • 16 Ağustos 2005 00:00 • #604178
    Bitti mi şarkısını dinledim ve hiç begenmedim zaten bu kadar vefasız insan toplulugundan ancak bu kadar kötü bir şarkı çıkabilirdi. Sizin için üzgünüm diyemeyeceğim ama albüm hiç tutmadı klibi aylardır sadece 3 defa gördüm ve sadece sizi merak ettiğim için bakıp kulaklarıma eziyet ettim.