kayit kalitesi olarak bir demo icin tatmin edici buldugumu söyleyebilirim, fakat ses dengeleri acisindan bakacak olursak bence bas gitari daha fazla duymaliydik. birde belki gitarlara bi iki yerde hafif bir reverb eklenebilirdi. bunun disinda bir problem yok gibi. genel olarak grup elemanlari gerektigi gibi calmislar, fakat ne yazikki grubun vokali icin ayni yorumu yapamayacagim. bence bir an önce vokalist degistirmelisiniz. keske butun kayitlariniz canli davul olsaymis, davulcunuz kayit icin gayet yeterli ve iyi bir davulcuya benziyor. sonucta calisma genel olarak hosuma gitti, calismalarinizda basarilar.