Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Demo :: Koridor - Gittiği Yere Kadar

Bu konu şu haber ile ilgilidir: Demo :: Koridor - Gittiği Yere Kadar
  • furious • 3 Mayıs 2005 00:00 • #604419
    Stüdyo kayıtlı bateriye sahip şarkının adını verirsen bizi daha mutlu etmiş olursun. Şimdi bu yavaş internet ile deneme yanılma yapmayalım :)
  • funky jumping • 3 Mayıs 2005 00:00 • #604420
    grup gerçekten iyi. herkese tavsiye ederim. özeliikle gitaristi çok başarılı:)
  • baschi • 3 Mayıs 2005 00:00 • #604421
    akustik davul kayıdı olan şarkının adı yürüyorken yalnızlığa www.koridor.net ana sayfadan indirebilirsiniz...
  • apocalypse • 3 Mayıs 2005 00:00 • #604422
    kayit kalitesi olarak bir demo icin tatmin edici buldugumu söyleyebilirim, fakat ses dengeleri acisindan bakacak olursak bence bas gitari daha fazla duymaliydik. birde belki gitarlara bi iki yerde hafif bir reverb eklenebilirdi. bunun disinda bir problem yok gibi. genel olarak grup elemanlari gerektigi gibi calmislar, fakat ne yazikki grubun vokali icin ayni yorumu yapamayacagim. bence bir an önce vokalist degistirmelisiniz. keske butun kayitlariniz canli davul olsaymis, davulcunuz kayit icin gayet yeterli ve iyi bir davulcuya benziyor. sonucta calisma genel olarak hosuma gitti, calismalarinizda basarilar.
  • anc • 3 Mayıs 2005 00:00 • #604423
    grubu ilk defa dinledim şans eseri dinledim hatta bayada başarılı buldum. özellikle yürüyorum yalnızlığa süpermiş:)
  • cyn • 5 Mayıs 2005 00:00 • #604424
    ya adamlar ne guzel sarki yapmislar.ne dicektim ben ya?heh hatirladim.simdi bunnar 'alin dinneyin tarz iyi mi?soz iyi mi?ses iyi mi?' die onumuze koyuyolar ya bu sarkilari neyin.biz de amma sansliyiz bunnari dinniyoruz falan bazen cok seviyoruz kendimizden geciyoruz dinneyip dinneyip.
    amator gruplardan topladigim sarkilarla acaip bi cd cektim.paso o caliyo.millete doum gunu hediesi diye kopyaliyorum onu veriyorum ehe..baya tutuyor cogu aslinda.bi de iste firsatlari olmuyor adam gibi kayit yapmaya falan anlayisla karsilamak lazim.
    bunnar da cok guzelmis,cok sevdim.isin elektronik kismi trip-hop'a kaymis gibi geldi bana.acaip iste,dinnetiyor kendini.tutunsalar keske...
  • azeysoydan • 5 Mayıs 2005 00:00 • #604425
    ya kuzum sarkıları güzelde sitelerinden hiç birşey anlamadım yahu...
  • fanus • 5 Mayıs 2005 00:00 • #604426
    gerçekten iyi bir grup iti yerlerde olacagına eminim hepsine basarılı ve en önemlisi müzik dolu günler diliyorum.......
  • Zift 5 • 5 Mayıs 2005 00:00 • #604427
    Besteleriniz gerçekten çok güzel başarlarinizn devamini diliyorum..
  • canavar710 • 5 Mayıs 2005 00:00 • #604428
    basarilarinizin devamini dilerim sizleri ünlü bir grup olarak görmeyi arzu ederim