ilk albümüyle kıyaslamam bile..o kadar yapmacık ki klibinde de..nerde o bulutsuzlukla olan klibiiii nerde kendi klibi..bi kere o kıyafet nedir öyle..güzellik yarışmasından fırlamış gibi..çılgın kız tiplemesine girmeye çalışsa da olmamış..bu arada bulutsuzluk özleminin klibi dehşet..o ayrı konu..