Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Gülyabani - Aylin Aslım ve Tayfası

  • Synthesizercı • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604725
    bu hanımefendiyi ve çetesini ilk kez bu haberde tanıdım. ikinci albümleriymiş bi de. müzikleri hakkında en ufak fikrim yok. ama sizce de bu kızımız lisa marie presley'e benzemiyor mu? çok hoş valla...
  • deathangel • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604726
    yani ben hiç ama hiç begenmedim klibini goruncede hemen degistiriyorum cok berbar ve sıkıcıı bence
  • Songoku • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604727
    ben de berbat demeden geçemicim. yani aylin aslımın eski şarkılarını ve imajını hatırlıyorum,çok daha iyiyidi.sanki biraz marjinal havaya girmek istemiş ama batırmış bence.
  • puck • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604728
    hiç yakıştıramadım valla.yıllar sora böyle bir albümle gelinir mi?albümde ki en başarılı şarkı, cover parçası olan "ben kalender meşrebim" bence
  • aleister • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604729
    yok klipte çalan Volkan Öktem değil, Mehmet isimli daha önce Aslı ve Vega'yla da çalışmış olan asık suratlı bir baterist arkadışımız. ama albümde Volkan Öktem çalmış olabilir (ama niye orasını bilemeyeceğim).
  • DeepPurple • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604730
    Bu coverı albume koyma sebeplerini ilk kez burada açıklıyorum para kaygısıdır:)Ama hakikattende koy albüme coverı vur parayı şeklinde bi imaj oluştu Türkiyede bence...Fenada olmamış cover, albümün diger şarkılar hakkında bişey söyliyemicem dinnemedim dinlerimiyim onuda bilmiyorum, saygılar...
  • corinne • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604731
    sadece dream ve powerturk olsa iyi klip kralda da dönüyo.krala giden bi klip daha.geçmiş olsun
  • ROE • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604732
    cover bence süper olmuş ama albümün satış kaygısından dolayı konmuş olma ihtimali var diğer şarkıları dinlemedim yargısız infaz yapmayayım :) ama eski tozlu raflardan çıkıp gelen güzel bi kanto güzel bir cover ve güzel bir yorum.....
  • TANSELUS • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604733
    aylin aslım,volkan öktem ve sunay özgür yeterlidir bir albümü almak için..fakaaat!!!tuttuğumuzu cover yapalım kaçan kurtulsun akımının sonu nerelere varacak onu merak etmekteyim o ayrı..
  • gozluk • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604734
    "Sokak İnsanları" şarkısı daha güzel dinleyin, ikinci klibi de ona çeksin bence!...