Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Gülyabani - Aylin Aslım ve Tayfası

  • cleantoneman • 10 Mayıs 2005 00:00 • #604746
    ılk albumu daha guzeldı yenı album ıstedıklerımı karsılamadı gercekten uzuldum cunku cok beklemıstım ama olsun sonucta AYLIN ASLIM....
  • fernand • 10 Mayıs 2005 00:00 • #604748
    hastayım sana daha ne diyim :)
  • strokee • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604749
    bence albüm gayet başarılı ama çıkış parçası iyi seçilmemiş.
  • mge • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604750
    ben çok beğendim bu albümünü..
    "senin gibi" "4gün 4gece" gibi şarklıar yok evt..
    ama bu şarkılar daha da bi oturucak ona...eminim..
    alışmak zaman alabilir...
    ben çok beğendim_!
    ee sonuçta bu AYLİN ASLIM*
  • System666 • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604751
    Kral dönüyor klibi yaaa
    Ne kadar üzücü :(
  • 2mi3 • 11 Mayıs 2005 00:00 • #604752
    albümü dinledim...beyoğlu kimin oğlu çok hoşuma gitti...bir de güzelleşmiş sanki aylin aslım ya da bana öyle geldi....
  • nue • 12 Mayıs 2005 00:00 • #604753
    kralda dönmeyen klip var mı acaba..?
  • undermining • 14 Mayıs 2005 00:00 • #604754
    Onu bunu boşverde elektronik altyapı daha iyiydi aylinaslım için bence pek iyi olmamıŞ :(
  • gozde_francis • 15 Mayıs 2005 00:00 • #604756
    ilk albümü kadar güzel olmasa da o kadar fazla olumsuz eleştiriyi haketmiyor bence...
  • silveer • 23 Mayıs 2005 00:00 • #604757
    albumu yeni aylim.. cd yi bi kac kez dondurdum dinledim.. ben cok sevdim.. coverda iyi olmus diger sarkilarda.. ellerine saglik...