-
çok ilginç ya bayanlardan kurulu bi tayfa, canlı performans dinlemek\izlemek lazım;bi röportajlarını izledim gitarist arkadaş(bayan) gitarın tonunu şöyle seviyorum puslu bi tonu var falan dedi beni dumur etti çok merak ettim nasıl çaldığını....
-
Benim coverları hoşuma gitti ayrıca bağdat kafe deki düet de çok hoş olmuş :)
-
aylin aslım ve tayfası iyi olmalı daha dinlemeden nasıl yorum yaızlır,ama çalıştığı isimlerde köklü iyi iş gibi görünüyor..bu arada haberdeki fotoğraf çook güzel garajın havasını değiştirmiş.
-
aaa tipe bak. güzelleşmiş. pasaklı sally gibiydi. ekibi sağlam ama yapılan işe bakmak lazım.daha öncekileri beğenmemiştim bakalım bu nasıl?
-
her konserine giderim ben bu grubun..hepsine ayrı hastayım..ohşş
-
güzelleşmişşş....daha albümü dinlemedim ama volkan öktem çalıosa iyi şeyler vardır:)))
-
aylin aslım ilk albümde harikaydı...bu albümde daha çok yeni dinledikçe alışcaz gibime geliyor...bu akşam yeni melekte tanıtım konseri var....hadi hayırlısı....
-
yazık etmiş kendine aylin aslım..hani başkalarıyla yaptıgı duetler dillerde olmaya layık ama bu cover,hakkında edındiğim gusel izlenimleri tamamen degiştirdi..şarkı kendi sesine gitmemesine rağmen oflaya puflaya söylemiş, yani soylerken zevk alır gibi gorunmuyo pek..klibi de ne kadar uğraşsalar da eğlenceli çekememişler
kısaca bu cover onun içindeki potansiyeli açığa çıkaramamış..
albümünü dinlemedim ama umarım diger şarkıları kendi sesine giden ve kişiliğine uyan şarkılar olur..
-
valla ben albümü beğendim baya..
hele 'olduğun gibi' acaip güzel bi şarkı..
-
iğrenç ötesi bi yorummm. nabu yaaa şaka yapıyolar galibaa. bi şarkının içine bu kadar zıcarlarrr. müzik katilleri arasındaaalaarr