Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Gülyabani - Aylin Aslım ve Tayfası

  • bismarc • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604735
    çok ilginç ya bayanlardan kurulu bi tayfa, canlı performans dinlemek\izlemek lazım;bi röportajlarını izledim gitarist arkadaş(bayan) gitarın tonunu şöyle seviyorum puslu bi tonu var falan dedi beni dumur etti çok merak ettim nasıl çaldığını....
  • likablegirl • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604736
    Benim coverları hoşuma gitti ayrıca bağdat kafe deki düet de çok hoş olmuş :)
  • FaTiMa • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604737
    aylin aslım ve tayfası iyi olmalı daha dinlemeden nasıl yorum yaızlır,ama çalıştığı isimlerde köklü iyi iş gibi görünüyor..bu arada haberdeki fotoğraf çook güzel garajın havasını değiştirmiş.
  • funky jumping • 10 Mayıs 2005 00:00 • #604738
    aaa tipe bak. güzelleşmiş. pasaklı sally gibiydi. ekibi sağlam ama yapılan işe bakmak lazım.daha öncekileri beğenmemiştim bakalım bu nasıl?
  • baranthalas • 10 Mayıs 2005 00:00 • #604739
    her konserine giderim ben bu grubun..hepsine ayrı hastayım..ohşş
  • orion_drum • 10 Mayıs 2005 00:00 • #604740
    güzelleşmişşş....daha albümü dinlemedim ama volkan öktem çalıosa iyi şeyler vardır:)))
  • ilknur • 10 Mayıs 2005 00:00 • #604742
    aylin aslım ilk albümde harikaydı...bu albümde daha çok yeni dinledikçe alışcaz gibime geliyor...bu akşam yeni melekte tanıtım konseri var....hadi hayırlısı....
  • utopian--green • 10 Mayıs 2005 00:00 • #604743
    yazık etmiş kendine aylin aslım..hani başkalarıyla yaptıgı duetler dillerde olmaya layık ama bu cover,hakkında edındiğim gusel izlenimleri tamamen degiştirdi..şarkı kendi sesine gitmemesine rağmen oflaya puflaya söylemiş, yani soylerken zevk alır gibi gorunmuyo pek..klibi de ne kadar uğraşsalar da eğlenceli çekememişler
    kısaca bu cover onun içindeki potansiyeli açığa çıkaramamış..
    albümünü dinlemedim ama umarım diger şarkıları kendi sesine giden ve kişiliğine uyan şarkılar olur..
  • muscorile • 10 Mayıs 2005 00:00 • #604744
    valla ben albümü beğendim baya..
    hele 'olduğun gibi' acaip güzel bi şarkı..
  • zambri • 10 Mayıs 2005 00:00 • #604745
    iğrenç ötesi bi yorummm. nabu yaaa şaka yapıyolar galibaa. bi şarkının içine bu kadar zıcarlarrr. müzik katilleri arasındaaalaarr