yazık etmiş kendine aylin aslım..hani başkalarıyla yaptıgı duetler dillerde olmaya layık ama bu cover,hakkında edındiğim gusel izlenimleri tamamen degiştirdi..şarkı kendi sesine gitmemesine rağmen oflaya puflaya söylemiş, yani soylerken zevk alır gibi gorunmuyo pek..klibi de ne kadar uğraşsalar da eğlenceli çekememişler
kısaca bu cover onun içindeki potansiyeli açığa çıkaramamış..
albümünü dinlemedim ama umarım diger şarkıları kendi sesine giden ve kişiliğine uyan şarkılar olur..