Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Yeni Albüm :: Gülyabani - Aylin Aslım ve Tayfası

  • _PeReSt_ • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604715
    ilk albümü daha güzeldi bence
    ayrıca klip kraldada dönüyo
    hatta öyle bi dönüyo ki başı dönmüş bile olabilir..
    (queen adreena esintileride farklı hava vermiş,o kadar diyim..)
  • kan_KOkUsU • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604716
    bune yaaaa..aldım ve dumur oldumm.ilk albümden iyi yapamıyo bu türkler gittikce geriliyoruz birileri buna dur demelii.isteyen alsın ama hiç dinlemeyen varsa ilk albümünü bulup alsın en azından verdiin paraya deyer ya .
  • kan_KOkUsU • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604717
    aaa bu arada bulutsuzluk özlemiyle düeti iyi olmuş onu beyendim (bağdat kafe)
  • child_hard • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604718
    volkan öktem varsa zaten bu iş sağlamdır
  • gokhankalafat • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604719
    ilk albümüyle kıyaslamam bile..o kadar yapmacık ki klibinde de..nerde o bulutsuzlukla olan klibiiii nerde kendi klibi..bi kere o kıyafet nedir öyle..güzellik yarışmasından fırlamış gibi..çılgın kız tiplemesine girmeye çalışsa da olmamış..bu arada bulutsuzluk özleminin klibi dehşet..o ayrı konu..
  • jackdawson_33 • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604720
    İlk albümünde ki şu ünlü eskilerin şarkısı, resmen şarkının içine ... o şarkıyı ben gidip bir meyhanede dinlesem bundan harbi harbi daha fazla zevk alırdım.
  • baranthalas • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604721
    oha volkan mı çalmış davulları..sırf görüntüden kazanır bu albüm ohş yirim seni..
  • in_flame31 • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604722
    İlk albümü daha iyidi bu emeğine bişeydemek olmaz ama yinede berbat demeden gecemem
  • The End • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604723
    aylindeki bu değişimin sebebi nedir acaba bir insan bu kadar mu geriler yahu?ya sanki klipte kafa sallayan davulcu volkan öktem değil gibi,bi aydınlatsanız ?
  • elektromelo • 9 Mayıs 2005 00:00 • #604724
    bu klibi de cover ı da berbat tarz söylemeye çalışmış ama bence yapmacık olmuş allah yolunu açık etsin ne diyelim bu arada o da gündemde kalmaya çalışıyor yeni albüm çıkardı ya sürekli ekranda