iğrennnnnnnnnnnnnnnnç tek kelimeyle!bu kadarıda fazla!eurovisionda bu güzel iki yılın ardından b-ok gibi bir yıl olucak Türkiye adına!şaman gibi allahın özentisi bir grubu peşine takmış bu kadını öncelikle bu lanet şarkıyı allaha havale ediyorum !KAHROLSUN RİMİ RİMİ LEY!