Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • GaRaJ Bekçisi • 10 Mayıs 2005 00:00 • #604777
    Türkiye'nin temsil edileceği parça seçildiğinde yapılan bir imza kampanyasında, büyük bir katılımla bu şarkıya ve bu şarkının ülkemiz müzisyenlerini, müzikseverlerini Eurovision Şarkı Yarışmasında temsil etmesine karşı bir sonuç çıkmıştır.

    Alttaki linke tıklayarak bu kampanyaya katılan GaRaJ üyelerinin tam listesine ulaşabilirsiniz.
    http://www.garaj.org/rimirimiley.php

    Kampanyaya halen katılabilirsiniz. Bunun için aşağıdaki linki kullanabilirsiniz.
    http://www.garaj.org/promo.php?id=euro_protest
  • TuAnNa • 14 Mayıs 2005 00:00 • #604778
    ya arkadaslar 19 mayısta yarıfınal var ve bu koskoca garaj sıtesınden cıkan ses bukadar mı? yazık bıze kac zamandır yazan bıle yok eeeee bız bıle boyle davranırsak TURKIYEYI DE GULSEREN TEMSILEDER...........
  • rasmus17 • 14 Mayıs 2005 00:00 • #604779
    Hehehehe ya gördünüz mü birde "Rimi Rimi Ley" Gülseren'e klip çekmişler.Direk Sertabın ve Ruslananın Eurovision daki fermansını akıp bir klip oluşturmuşlar tam aynısı olmasada bunlara benzer birşey yapmışlar.
    Ya herkese rezil olcaz.
  • İm_MoRTaL • 15 Mayıs 2005 00:00 • #604780
    Arkadaşlar burdaki yorumları görünce üzüldüm.TuAnNa akdaşa katılıyorum.bu kadar insan var garajda sanki herkez rimi rimi leyi destekliyor...???
  • birderdimvar86 • 17 Mayıs 2005 00:00 • #604781
    noluyo yaaa..sertab erener den ve onca güzel şarkımızdan sonra bu saçmalık da neyin nesi...
  • GaRaJ Bekçisi • 18 Mayıs 2005 00:00 • #604782
    GRJ'dan konuyla ilgili çıkan sesi izlemek için buraya bu sese katılmak için buraya tıklayın!
  • TüpBebek • 18 Mayıs 2005 00:00 • #604783
    :''''((((((( rezil olacazzzzzzzzzzzzzzz :'''((((((((((((
  • cyn • 18 Mayıs 2005 00:00 • #604784
    mucize bekleyin.
  • mustyy • 18 Mayıs 2005 00:00 • #604785
    neyin tartışmasını yapıyoruz ya gülsereni hala savunan var mı?
  • nazmiyyeaah • 18 Mayıs 2005 00:00 • #604786
    bu nasıl bir düşüştür allahım.. 80li yıllara geri mi dönüyoruz!