Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • s_a_sa • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604817
    ya arkadaslar daha oncede iğrenç old dile getrmstm bu sarkının hala da soyluyrmn sarkı hakkatn iğrenç otesi hele bi yerde gulsrn aaaaaaaaaaaa diye bi cırlıyo ora beni bitirdi zten
    ama genede belli olmz nolcağı baklm bakarsınız o iğrnç sarkyla ilk 5 e gireriz pek mumkun gornmese de dunyanın bin bir turlu hali var bakıcz gorcz
  • shady_girl • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604818
    Bu şarkı ile eurovision da 1. olacağız ama sondan inşallah dediklerimde yanılırım ama hiç zannetmiyorum sertabla 1. olduk şimdi ise rezil olacağız ayrıca ruslana taklidi olmuş seside kötü niye mfö filan gitmiyorda sesi kötü biri (hemde fransadan gelmiş sanki fransızca okuyacakmış gibi) gidiyor Eğer ilk 10a girersek EMİNEM dinlemeyeceğim TÜRKÇEYİ KİMSE ANLAMIYO BİRDE GÜLSERENLE HİÇ OLAMAYIZ
  • seboisst • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604819
    hala inanamıyorum ya!!bunun bi kabus olmadığına hala inanamıyorum!...o şarkı ne öyle ya!!tabiri caizse gaza gelmişler!bu kadar iğrenç bişey olamaz!güççük emrahın şarkıları bile daha güzeldir ya!aa az kalsın unutuyodum!bir adet te gülserenimiz var tabi:(yani bi insan öyle birini niye yollarki eurovision'a??kesin kadın şu an kendini çok önemli bişey sanıyodur!!...hala inanamıyorum,bunun bi kabus olmadığına hala inanamıyorum!!!!
  • runemagick • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604820
    Beni benden etti bu şarkı.Bu ne rezilliktir yaaa.Bu şarkıyla son üçte olmazsak Taksim Meydanında soyunurum.Bu kadar iddialıyım
  • missManson • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604821
    valla gülseren için tek diyebileceğim şöyle demesi
    ''öldük ölümden bir şeyler umarak''
    bu söz tam gülserenlik valla ölümden bile bir şeyler umabilir ama
    Eurovision'dan hiç bişi ummasın.bu kadar valla başka bişi demiyorum..
  • DarkRoseKnight • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604822
    Türkiye nin bu şarkıyla derece almasını bekleyip bizi oraya yollayan insanlar hangi düşünceler içerisindeydi bilemiyorum valla..Geçen iki sene boyunca ülkemizi çok güzel temsil eden kişiler wardı..Ama bu sene 0 çekeceğimize inanıyorum..Ve yarışmayı izlememek için boykot kampanyası başlatıyorum...
  • sakir • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604823
    tek kelime ile rezillik...
  • firstmansharp • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604826
    Almanya'nın vericee tam puan sayesinde sonuncu olmaktan kurtulacak bu şarkı...heheh çok komik bi şarkı...neyse ki Türkçe bilmiyo çoğu ülke...ve eğer iyi bir sırada bitirirse bu abla diğer ülkelerin şarkıları daha da berbat demektir
    hani müzik güzel olsa bi nebze o da yok ki
    Yaaa aman 1 kere 1. olduk yaa daha gerisinin önemi yok sonuncu olsa ne yazar... :))))
    Örövizyon.. mörövizyon hepsi gavur icadı :p
  • Fadetoblack • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604828
    Şarkıyı televizyonda ilk dinlediğimde "böyle angut şarkılarla çıkıp rezil oluyorduk, toparladık 2 yıldır ne güzel" demiştim.....
  • SoulsTeALer • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604829
    50. Eurovision da 50 puan toplayabilirse bu şarkı Avrupa'nın müzik zevkine ederim ben..Afrikalı kabileler bile daha iyi bi müzikle katılırdı fırsatları olsaydı..Onu bırak;bebeklerden oluşmuş ıngaa korosu bile bu şarkıyı rahat bastırır..Böğüüü..