-
rimi rimi ley'i ilk dinlediğim zaman kesin birinci olamayız, demiştim. abi eurovision'un, vizyonu belli... hareketli yapacaksin, insanları coşturacak... bizim için bağlama, ney, darbuka, keman, klarnet eksik olmayacak... tüm bunları hafif batı sentezi ile sunacaksın...kendi özünü , kültürünü tamamen yansıtacaksın bi kere... onlara benzemeye çalışmaya gerek yok.. bunu daha önce 3.olduğumuz eurovision'da görmüştük.
-
ne rimi rimi rey le ılgılı yorum yapcam ne de dıger sarkılar hakıında....sadece bı sey solıcem muzık kazanmadı sadece kara polıtıka kazandı...
tebrıkler...!!!
-
love me ... dıdıdıdıtdıt ay birde ezberleyebilsem :)
-
bence sonuncu olmuş olsak da bu kızı buraya gönderenler hala hallerinden memnun olucaklardı üst üste iki kez güzel şeyler yaptık bu şarkı yine geriye dönüş oldu zaten hiçbir zaman müzik kazanmıyo bu yarışmada herkes kendi komşusuna vermiş buna biiz de dahiliz ama yunanistan bize puan vermeyi layık görmedi bana en tuhaf gelen de ingilterenin amerikayla bir olup arapları beğenmemesi ama utanmadan onların müziklerini taklit etmesiydi çok yazık...
-
yunanistan'a helal olsun valla....
sarkı bence güsel.horon tepe tepe de aldılar.
rimirimileyciler de umarım 13.lukle gurur duysunlar.
bakalım seneye ne olacak? bu sene rimirimi ley seneye de ninniri nin sonraki sene düttürü düüüüt.ah ah!ne zaman akıllanacaz biz ya.tam sertap erener ve athena'yla biseyler yapıyoduk,gecmisi mi ozledik ne ettik?arada 10.luktan asagı dusmek gerekir.ama isin iyi kısmı da var seneye ön elemeye katılcaz sarkımız daha fazla dinlenecek.umarım bu işimize yarar.seneye kurban'ı görmek isterim eurovisionda.soyle baba bi ingilizce sarkıyla ortalıgı kasıp kavursunlar...rocktan sasmadan araya bi de anadolu ezgisi....bence süper olur....bu sene bize ders olsun...
-
gülserenin hali neydi öyle ya.. vampirella gibi öldüm gülmekten..;))
-
gülserenin davul çalarken yüzündeki şabidik ifadeyi hepimiz gördük.zaten birinci belliydi olay politik tamamda,haksızlığa uğradık diye muhabbetini ederdik hiç olmasa!!onu bile çok gördü bize bu şaşıyı seçenler.
-
eger bu sarkı yarısmasını onemsiyorsak ve seneye iddalı olmak istiyorsak bence simdiden bi kampanya baslatmalıyız..kim katılsın nası bi parca olsun gibisinden..
yoksa trt ye kalırsa seneyede farklı bi calıntı parca ile girip rezil oluruz.
-
yanii yuhh diyorum..bu sarkının boyle kotu bı derece alıcagı bellıydı..zaten olayda polıtık mevzular var dıyoruz eee bıde kotu bi sarkıyla katılırsak 13. oluruz ıste..umarım seneye yıne aynı mantıkda bıseyler yapmaya kalkısmazlar yoksa tamamen yerlerde olucagımız kesın..kii ulke olarak bu sarkının böyle kotu bı derece alıcagının farkındaydık ama sağolsun yetkılıler kımseyı dınlemedı..sankı sız gorursunuz bu sarkı 1. cıkıcak sızde dumur olucaksınız havasındalardı..ama nerdeeee olanları gorduk işte:))
-
Bence seneye rock türü bişey gitmeli. Valla Norveç ve Moldova dün en güzeliydi. Seneye Eurovision'a KURBAN gitsin kampanyası başlatalım. Hadi rock grubu falan olmazsa bari adam gibi bi popçu gönderelim. Mesela Yalın gitsin, Nev gitsin, Kenan Doğulu gitsin ama adam gibi bişiy olsun