Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • baranthalas • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604841
    ben glam metal yapanları destekliyorum umrumda değil türkiye nin yapıcağı derece..adamlar direk 80 lerden fırlamışlar..inşallah gene moda olur 80 lerdeki glam metal..gümbür gümbür mötley crüe poison SKID ROW çalar heryer..
  • runemagick • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604842
    Yarışmadan bir saat önce arkadaşımla muhabbetim aynen şöyle gelişmiştir :
    RunemagicK : bi de yaklaşık 1 saat sonra tüm avrupaya ülkece rezil olucaz
    __ba_H_adır __H__ande : eurovisionmu var
  • yeşilbaget • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604843
    iğrenç bir şarkı bence bu şarkının nasıl seçildiğini aklım hayalım almıyor
  • pikap • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604844
    nasıl oluyor da insanlar "every way that i can" i ve "rimi rimi ley" i aynı kefeye koyabiliyor anlayabilmiş değilim hala... ayrıca halkın çoğunluğu bu parçayı beğenmediğine ve temsil etmesini istemediğine göre neden tekrar bir seçim yapılmadı? bunu hele hele hiç anlamıyorum!
  • MaXMaSH • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604845
    Bunu hazırlayan insanımız bu şarkının iğrenç olduğunu bilmiyomu?? Bence bu şarkının tek sebebi özellikle Türkiye sıralamaya giremesin diye Çünkü ülkemiz mali yönden bunu kaldıramıyormuşşş... ama bariz iğrencim diye sırıtan bi şarkıda konulmazki!
  • sedamerve • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604846
    izleyeli 3 dakika bile olmadı ama sanki sahne performansları fena degıldi:Pyine de kurtarmaz
    ama Gülseren'in sesine ne olmuş öyle valla zor duyuluyo gecenin sonunu çok merak ediyorum.. umarım derece yapar çok ezildi kendisi o yüzden dedim yoksa begendıgımden degıl:))
  • System666 • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604847
    az önce izledim..Sahnede sanki bir kedi miyavlıyordu..Ve şarkının bitiminde seyircilere türkçe teşekkür etmeye kalktı o yarım yamalak türkçesiyle onu bile söyleyemedi...Ve peltek peltek şarkı söyledi..
    Ah bi de seyirciyi coşturacam diye aptal aptal yırtınmasaydı çok iyi olacaktı!
  • baranthalas • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604848
    allah belasını versin o hatunu sahneye çıkaranların..hatunun hiç bi kabahati yok..

    çok taş solistler var bazen ekranı yalamaya teşebbüs etmedim değil yani :)) norveç favorim..

    ps: bi horon tepmedikleri kalmıştı onu da yaptılar..örövizyon direk türk ezgileriyle bezenmiş
  • System666 • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604849
    abi moldova süperdi beeee
  • wishne • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604850
    BU BİR KABUS!!!
    kapı gıcırtısına benzeyen sesi,berbat makyajı,kostümü ve arada attığı çığlıklarla da korku filminden fırlamış gibiydi zaten...