nasıl oluyor da insanlar "every way that i can" i ve "rimi rimi ley" i aynı kefeye koyabiliyor anlayabilmiş değilim hala... ayrıca halkın çoğunluğu bu parçayı beğenmediğine ve temsil etmesini istemediğine göre neden tekrar bir seçim yapılmadı? bunu hele hele hiç anlamıyorum!