Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • pikap • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604844
    nasıl oluyor da insanlar "every way that i can" i ve "rimi rimi ley" i aynı kefeye koyabiliyor anlayabilmiş değilim hala... ayrıca halkın çoğunluğu bu parçayı beğenmediğine ve temsil etmesini istemediğine göre neden tekrar bir seçim yapılmadı? bunu hele hele hiç anlamıyorum!
Bu konunun tüm mesajları