Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • RBC • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604871
    Bence isviçre birinci olmalıydı..senfonik rock gibi garip birşey denediler..diğer ülkelerin çoğu formülü bulmuş: oryantal dans + arkada çalan davullar... (hepsi aynıydı, çok sıkıcıydı) yunanistanın şarkısı bana biraz 'avaramo' diye bir şarkı vardı,ondan araklanmış gibi geldi..Gülserenin habire 'Yiii Haaa' diye bağırması da bi garipti, sanki at kovalıyoruz ya. Biz bu mantıkla gidersek daha çok hata yaparız..
  • nightwishepica • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604872
    seneye ben gidiyorum gelen gelsin doğaçlama yapsak orada gene bundan iyi şarkı çıkarırız...daha iyi yerde olur yüksek puan alırız....
  • bad angel • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604873
    bizler hep böyle kötü eleştiriler yapıp türkiye'ye destek olmadığımız sürece kendimizi hep son sıralarda görürüz... beğenmeseniz de azcık susun yaw...
  • therapyyy • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604874
    beliydi o vampirin böyle bize kan kusturacağı tühhh zaten bu şarkıylada bu kadar olurdu bravooooooooo
  • chocalete • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604875
    inanılmaz derecede iğrençççtiiiii.. therapyyy kardeşimide destekliyorum tam bir vampirella bi yarasalar eksiktii dünnn hahahahaaaaaa
  • _PeReSt_ • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604876
    yaaa dün müydü??
    vah tüh göremedim
    aman tanrım bu utançla nasıl yaşıycam ben şimdi
    saf mutluluğu tükettim artık kara günler bana helal!!
    (taam fazla abarmıcam,duman konseri varken gülseren kabus gibiydi)
  • Adnan Kantarcı • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604877
    Güzel parçaydı, çok çalışmışlar, ellerinden geleni yaptılar, sahne şovları çok özgündü, birincilik bekliyorduk çok üzüldük,
    bu arada artvindeki yangın ile bir ilişiğim bulunmamaktadır...

    5 dakikaya çıktık!
  • mauww • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604878
    trt'nin sitesinden izliyim dedim, 13. olmuşuz doğal olarak, biraza önce açtım ve inanın kadından korktum.
    korku filmi gibi, yani acaip itici ve cidden korkunç, kadın!!!
    geçmiş olsun Türkiye'ye kırk yılda bi 1. olmuştuk, onu da kusturdular bize!
  • rockstop_girl • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604879
    cleantoneman a katiliyorum. tüm ülkeler komsu ülkelerine çalisti. hersey politik.. zaten eurovision için gülserenin seçilmesindede siyasi ve politik bisiler var.. ülkemizde yillarini müzige vermis bicok insan var.. bicok iyi besteci trt ye bestelerini gönderiyoo..bunun sonucunda kari koca ne is ceviriyolarsa bunlar katiliyo eurovisiona..bence hersey bu kadar acik ve net.. ayr1ca bize yüksek oy veren ülkelerin cogunda(cogu diyorumda zaten 2 3 tane yuksek oy veren vardii)gurbetci yogunlugumuzun oldugu ülkeler.. kimse müzikle ilgilenmiyoo..eurovisionda bitmis artik..
  • DİŞİKARTAL • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604880
    Bence gayet güzeldi o eleştirenler çıksın kendileri söylesin bakiim nasıl söyleyecek çok bilmişler nolcak...