Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • RBC • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604871
    Bence isviçre birinci olmalıydı..senfonik rock gibi garip birşey denediler..diğer ülkelerin çoğu formülü bulmuş: oryantal dans + arkada çalan davullar... (hepsi aynıydı, çok sıkıcıydı) yunanistanın şarkısı bana biraz 'avaramo' diye bir şarkı vardı,ondan araklanmış gibi geldi..Gülserenin habire 'Yiii Haaa' diye bağırması da bi garipti, sanki at kovalıyoruz ya. Biz bu mantıkla gidersek daha çok hata yaparız..
Bu konunun tüm mesajları