-
ya bu şarkının seçilmesindeki mantığı hala anlamış değilim kazandığımız 1.cilik ve Athena'nın başarısından sonra böyle bir parça olmamış neye puan alacaz merak ediyorum.seneyede şakşuka veya olmaz oğlan parçalarını yollarız tam olur.....
-
Yaa nie böyle bişey yaptılar anlamadım."Rimi Rimi Ley" nedir bu şarkımı??.Kesinlikle Eurovision YALAN oldu bizim açımızdan....Çok kötü...
-
BATTIK........
-
Gerçekten çok kötü bir şarkı ve bu şarkının finale kalmış olmasına normalde çok enteresan demem gerekirken, bu durumun politik nedenlerden dolayı finale kalmış olduğu apaçık ortada.Zaten bu şarkı yarışması değil ki resmen politika yarışması.Çok yazık bence yani şarkı yarışmasından çok soğuk savaş izlediğimi hissediyorum.Bugün yarı finaldeki parçaları dinlediğimde şunu farkettim ki bizim şarkımız onlardan hakikaten güzeldi.Mesela polonya..şarkıcının sesi bile yoktu.O yüzden bence şarkımızı bu kadar dışlamayalım.Yani her şeyi olumsuz yönünden bakmayalım.Şarkı kötü olabilir,sonuçta hep biz kazanacağız ve hep iyi şarkı yapacağız diye bir şey yok.Ben geçen seneki şarkıyı da beyenmemiştim ama üst sıralarda yer aldık işte.Yine söylüyorum bu politik yarışmada ne olacağı belli olmaz ve belki de bu senede ilk beşte oluruz.2 sene önce sertab erenerin şarkısı ve kendisi süperdi ve gerçekten hakketti ama şarkı kötü olsaydı da 2003'de bizi yine ilk 5'e sokarlardı(tabi birinci yapmazlardı).Bu yarışmayı ciddiye bile almıyorum artık.Belki şimdi diyeceksiniz halk oylama yapıyor, nasıl hak yerini bulmayacak.Eee kardeşim halkda politik düşünmüyor mu sanki?:)ha halk ha jüri ne farkeder?
-
Demekki oluyormuş.. teşekkürler trt.. teşekkürler bu ülkede müziğe yön verdiğini sananlar..
abidik gubidik şarkılarla örövizyona katıldığımız yıllar cok geride kaldı diyorduk.. öyle değilmiş.. büyük lokma yiyip büyük söz söylememek gerekirmiş..
için daralır elinden birşey gelmezmiş.. lanet olsunmuş.. allah larından bulsunlarmış..
-
Bu şarkı bizi öldürecek!
Rezil olcaz ya.
-
yaaaaaaa arkadaşlar böyle iğğğğğrenç ötesi kusulası bi şarkı olamaz yaaa
daha isminde hayır yok rimi rimi ley nedir ya bi anlamı var mı bunun türkçe mi arapça mı nece olduğu bile belli değil anlamını bilen varsa lütfen açıklasın
tek kelimeyle rezilik bu
şimdiden geçmiş olsun hepimize
-
şarkı iğrenç yorum kötü rezil olucağımız kesin birde gülseren dans etmeye başlarsa bizim sonumuz olur:)
-
bi ben mi sevdim bu şarkının melodisini ya allah allah :))))
-
rezil olcaz