Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • nick_mick_yok • 19 Mayıs 2005 00:00 • #604797
    ya bu şarkının seçilmesindeki mantığı hala anlamış değilim kazandığımız 1.cilik ve Athena'nın başarısından sonra böyle bir parça olmamış neye puan alacaz merak ediyorum.seneyede şakşuka veya olmaz oğlan parçalarını yollarız tam olur.....
  • Giovanni • 19 Mayıs 2005 00:00 • #604798
    Yaa nie böyle bişey yaptılar anlamadım."Rimi Rimi Ley" nedir bu şarkımı??.Kesinlikle Eurovision YALAN oldu bizim açımızdan....Çok kötü...
  • orion_drum • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604799
    BATTIK........
  • Someone1972 • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604800
    Gerçekten çok kötü bir şarkı ve bu şarkının finale kalmış olmasına normalde çok enteresan demem gerekirken, bu durumun politik nedenlerden dolayı finale kalmış olduğu apaçık ortada.Zaten bu şarkı yarışması değil ki resmen politika yarışması.Çok yazık bence yani şarkı yarışmasından çok soğuk savaş izlediğimi hissediyorum.Bugün yarı finaldeki parçaları dinlediğimde şunu farkettim ki bizim şarkımız onlardan hakikaten güzeldi.Mesela polonya..şarkıcının sesi bile yoktu.O yüzden bence şarkımızı bu kadar dışlamayalım.Yani her şeyi olumsuz yönünden bakmayalım.Şarkı kötü olabilir,sonuçta hep biz kazanacağız ve hep iyi şarkı yapacağız diye bir şey yok.Ben geçen seneki şarkıyı da beyenmemiştim ama üst sıralarda yer aldık işte.Yine söylüyorum bu politik yarışmada ne olacağı belli olmaz ve belki de bu senede ilk beşte oluruz.2 sene önce sertab erenerin şarkısı ve kendisi süperdi ve gerçekten hakketti ama şarkı kötü olsaydı da 2003'de bizi yine ilk 5'e sokarlardı(tabi birinci yapmazlardı).Bu yarışmayı ciddiye bile almıyorum artık.Belki şimdi diyeceksiniz halk oylama yapıyor, nasıl hak yerini bulmayacak.Eee kardeşim halkda politik düşünmüyor mu sanki?:)ha halk ha jüri ne farkeder?
  • imprecise • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604801
    Demekki oluyormuş.. teşekkürler trt.. teşekkürler bu ülkede müziğe yön verdiğini sananlar..

    abidik gubidik şarkılarla örövizyona katıldığımız yıllar cok geride kaldı diyorduk.. öyle değilmiş.. büyük lokma yiyip büyük söz söylememek gerekirmiş..

    için daralır elinden birşey gelmezmiş.. lanet olsunmuş.. allah larından bulsunlarmış..
  • splendors • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604802
    Bu şarkı bizi öldürecek!
    Rezil olcaz ya.
  • Bu_RocK • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604803
    yaaaaaaa arkadaşlar böyle iğğğğğrenç ötesi kusulası bi şarkı olamaz yaaa
    daha isminde hayır yok rimi rimi ley nedir ya bi anlamı var mı bunun türkçe mi arapça mı nece olduğu bile belli değil anlamını bilen varsa lütfen açıklasın
    tek kelimeyle rezilik bu
    şimdiden geçmiş olsun hepimize
  • soV3r3igN • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604804
    şarkı iğrenç yorum kötü rezil olucağımız kesin birde gülseren dans etmeye başlarsa bizim sonumuz olur:)
  • baranthalas • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604805
    bi ben mi sevdim bu şarkının melodisini ya allah allah :))))
  • deathangel • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604806
    rezil olcaz