Demekki oluyormuş.. teşekkürler trt.. teşekkürler bu ülkede müziğe yön verdiğini sananlar..
abidik gubidik şarkılarla örövizyona katıldığımız yıllar cok geride kaldı diyorduk.. öyle değilmiş.. büyük lokma yiyip büyük söz söylememek gerekirmiş..
için daralır elinden birşey gelmezmiş.. lanet olsunmuş.. allah larından bulsunlarmış..