Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • imprecise • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604801
    Demekki oluyormuş.. teşekkürler trt.. teşekkürler bu ülkede müziğe yön verdiğini sananlar..

    abidik gubidik şarkılarla örövizyona katıldığımız yıllar cok geride kaldı diyorduk.. öyle değilmiş.. büyük lokma yiyip büyük söz söylememek gerekirmiş..

    için daralır elinden birşey gelmezmiş.. lanet olsunmuş.. allah larından bulsunlarmış..
Bu konunun tüm mesajları