-
Bu ne yaaaaa! hayır yani bikere kadında ses denen bişe yok anası ölmüş eşek gibi anırıyo. şarkı zaten akıllara ziyan. Madem öyle bi salağı göndericeklerdi en azından ajdar ı yad a manga yı göndeselerdi salakmı yok ülkede ama neden o kadın ve neden o şarkı ya neden neden . türkiyenin ne hale gelegeği hiçmi umurlarında değil bu insanların anlamıyorum
-
arkadaslar merak etmeyin seneye ben katılacağım eurovision a ... değil 1.gelmek tüm avrupa tüm dünya bizden söz edecek :)
(ne varya hayal kurmak parayla mı ?)
-
neden başa dönmek için çabalayan bi avuç mal yüzünden rezil olmak durumundayız anlamıyorum keşke adında bile meymenet olmayan gülserende biraz zeka kırıntısı olsaydıda bu şarkıyla napmaya çalışıyorum diyebilseydi
-
haha ya ne bicim istir ne bicim düzendir ne bizim zihniyettir ne bicim kafadır biri bana bunu aciklasın yaaa..
-
Birinci oluruz kesin...Sondan...Hala dümbeleğe bağlı bu zihniyet elleri nasır bağlayıp da akıllarındaki nasırlara nasıl bir çözüm bulacaklar,merak ediyorum...Vur patlasın çal oynasın yallah dah edip sağdan soldan toplamakla olmuyor bu işler...1970 model Anadolu modifiye edip neon bilmem ne ışık takıp,o arabanın içinde Captain Black sigarası içen zihniyet ne ise ahanda aynı zihniyet budur...Anadolu olanlar kızmasın lütfen...Adı üstünde "euro" ve "vision"...İkisini de tutturamadık daha ne olsuuuun...
-
sonuna kadar destekliyorum şarkıyı
-
umarım bu akşama hepimiz yanılırız...
-
yazık..!!
-
abi ya karar verdim bize birincilik batıyo.. nerden bulmuşlar böyle dandik bi şarkı ... 50. turda 50 puan alamicaz:(
-
Bizim şarkımız fransızca olmadığına göre niye Fransadan Gülseren geldi? Doğru dürüst bir Türk sanatçı bu şarkıyı seslendirse daha iyi olmazmıydı Niye sesi kötü birini Ukraynaya gönderdik Birde Gülseren tamamen profesyonal olduk bizi çok beğenecek diye konuşmamışmı deli olacağım en kötüsüde şarkı niye Türkçe kim anlayacakta oy gönderecek (anlamazlarsa daha çok oy verirler bu şarkıya :-) ama yinede ingilizce olmalıydı) TRT korosundayım hocalarımızda Gülsereni beğenmiyor o zaman kim seçti bu kadını bugün eurovisionu izleyeceğim ve şarkı çıktığında stres topunu sıkacağım İsrailede oy göndereceğim