Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • satyricon666 • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604830
    Bu ne yaaaaa! hayır yani bikere kadında ses denen bişe yok anası ölmüş eşek gibi anırıyo. şarkı zaten akıllara ziyan. Madem öyle bi salağı göndericeklerdi en azından ajdar ı yad a manga yı göndeselerdi salakmı yok ülkede ama neden o kadın ve neden o şarkı ya neden neden . türkiyenin ne hale gelegeği hiçmi umurlarında değil bu insanların anlamıyorum
Bu konunun tüm mesajları