Bu ne yaaaaa! hayır yani bikere kadında ses denen bişe yok anası ölmüş eşek gibi anırıyo. şarkı zaten akıllara ziyan. Madem öyle bi salağı göndericeklerdi en azından ajdar ı yad a manga yı göndeselerdi salakmı yok ülkede ama neden o kadın ve neden o şarkı ya neden neden . türkiyenin ne hale gelegeği hiçmi umurlarında değil bu insanların anlamıyorum