Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • shady_girl • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604840
    Bizim şarkımız fransızca olmadığına göre niye Fransadan Gülseren geldi? Doğru dürüst bir Türk sanatçı bu şarkıyı seslendirse daha iyi olmazmıydı Niye sesi kötü birini Ukraynaya gönderdik Birde Gülseren tamamen profesyonal olduk bizi çok beğenecek diye konuşmamışmı deli olacağım en kötüsüde şarkı niye Türkçe kim anlayacakta oy gönderecek (anlamazlarsa daha çok oy verirler bu şarkıya :-) ama yinede ingilizce olmalıydı) TRT korosundayım hocalarımızda Gülsereni beğenmiyor o zaman kim seçti bu kadını bugün eurovisionu izleyeceğim ve şarkı çıktığında stres topunu sıkacağım İsrailede oy göndereceğim
Bu konunun tüm mesajları