Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • Someone1972 • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604800
    Gerçekten çok kötü bir şarkı ve bu şarkının finale kalmış olmasına normalde çok enteresan demem gerekirken, bu durumun politik nedenlerden dolayı finale kalmış olduğu apaçık ortada.Zaten bu şarkı yarışması değil ki resmen politika yarışması.Çok yazık bence yani şarkı yarışmasından çok soğuk savaş izlediğimi hissediyorum.Bugün yarı finaldeki parçaları dinlediğimde şunu farkettim ki bizim şarkımız onlardan hakikaten güzeldi.Mesela polonya..şarkıcının sesi bile yoktu.O yüzden bence şarkımızı bu kadar dışlamayalım.Yani her şeyi olumsuz yönünden bakmayalım.Şarkı kötü olabilir,sonuçta hep biz kazanacağız ve hep iyi şarkı yapacağız diye bir şey yok.Ben geçen seneki şarkıyı da beyenmemiştim ama üst sıralarda yer aldık işte.Yine söylüyorum bu politik yarışmada ne olacağı belli olmaz ve belki de bu senede ilk beşte oluruz.2 sene önce sertab erenerin şarkısı ve kendisi süperdi ve gerçekten hakketti ama şarkı kötü olsaydı da 2003'de bizi yine ilk 5'e sokarlardı(tabi birinci yapmazlardı).Bu yarışmayı ciddiye bile almıyorum artık.Belki şimdi diyeceksiniz halk oylama yapıyor, nasıl hak yerini bulmayacak.Eee kardeşim halkda politik düşünmüyor mu sanki?:)ha halk ha jüri ne farkeder?
Bu konunun tüm mesajları