az önce izledim..Sahnede sanki bir kedi miyavlıyordu..Ve şarkının bitiminde seyircilere türkçe teşekkür etmeye kalktı o yarım yamalak türkçesiyle onu bile söyleyemedi...Ve peltek peltek şarkı söyledi..
Ah bi de seyirciyi coşturacam diye aptal aptal yırtınmasaydı çok iyi olacaktı!