Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • System666 • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604847
    az önce izledim..Sahnede sanki bir kedi miyavlıyordu..Ve şarkının bitiminde seyircilere türkçe teşekkür etmeye kalktı o yarım yamalak türkçesiyle onu bile söyleyemedi...Ve peltek peltek şarkı söyledi..
    Ah bi de seyirciyi coşturacam diye aptal aptal yırtınmasaydı çok iyi olacaktı!
Bu konunun tüm mesajları