Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • baranthalas • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604848
    allah belasını versin o hatunu sahneye çıkaranların..hatunun hiç bi kabahati yok..

    çok taş solistler var bazen ekranı yalamaya teşebbüs etmedim değil yani :)) norveç favorim..

    ps: bi horon tepmedikleri kalmıştı onu da yaptılar..örövizyon direk türk ezgileriyle bezenmiş
Bu konunun tüm mesajları