Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • franticy • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604865
    yunanistan'a helal olsun valla....
    sarkı bence güsel.horon tepe tepe de aldılar.
    rimirimileyciler de umarım 13.lukle gurur duysunlar.
    bakalım seneye ne olacak? bu sene rimirimi ley seneye de ninniri nin sonraki sene düttürü düüüüt.ah ah!ne zaman akıllanacaz biz ya.tam sertap erener ve athena'yla biseyler yapıyoduk,gecmisi mi ozledik ne ettik?arada 10.luktan asagı dusmek gerekir.ama isin iyi kısmı da var seneye ön elemeye katılcaz sarkımız daha fazla dinlenecek.umarım bu işimize yarar.seneye kurban'ı görmek isterim eurovisionda.soyle baba bi ingilizce sarkıyla ortalıgı kasıp kavursunlar...rocktan sasmadan araya bi de anadolu ezgisi....bence süper olur....bu sene bize ders olsun...
Bu konunun tüm mesajları