Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • neccokko • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604861
    rimi rimi ley'i ilk dinlediğim zaman kesin birinci olamayız, demiştim. abi eurovision'un, vizyonu belli... hareketli yapacaksin, insanları coşturacak... bizim için bağlama, ney, darbuka, keman, klarnet eksik olmayacak... tüm bunları hafif batı sentezi ile sunacaksın...kendi özünü , kültürünü tamamen yansıtacaksın bi kere... onlara benzemeye çalışmaya gerek yok.. bunu daha önce 3.olduğumuz eurovision'da görmüştük.
Bu konunun tüm mesajları