Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • zorba11 • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604870
    Bence seneye rock türü bişey gitmeli. Valla Norveç ve Moldova dün en güzeliydi. Seneye Eurovision'a KURBAN gitsin kampanyası başlatalım. Hadi rock grubu falan olmazsa bari adam gibi bi popçu gönderelim. Mesela Yalın gitsin, Nev gitsin, Kenan Doğulu gitsin ama adam gibi bişiy olsun
Bu konunun tüm mesajları