Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • seboisst • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604819
    hala inanamıyorum ya!!bunun bi kabus olmadığına hala inanamıyorum!...o şarkı ne öyle ya!!tabiri caizse gaza gelmişler!bu kadar iğrenç bişey olamaz!güççük emrahın şarkıları bile daha güzeldir ya!aa az kalsın unutuyodum!bir adet te gülserenimiz var tabi:(yani bi insan öyle birini niye yollarki eurovision'a??kesin kadın şu an kendini çok önemli bişey sanıyodur!!...hala inanamıyorum,bunun bi kabus olmadığına hala inanamıyorum!!!!
Bu konunun tüm mesajları