hala inanamıyorum ya!!bunun bi kabus olmadığına hala inanamıyorum!...o şarkı ne öyle ya!!tabiri caizse gaza gelmişler!bu kadar iğrenç bişey olamaz!güççük emrahın şarkıları bile daha güzeldir ya!aa az kalsın unutuyodum!bir adet te gülserenimiz var tabi:(yani bi insan öyle birini niye yollarki eurovision'a??kesin kadın şu an kendini çok önemli bişey sanıyodur!!...hala inanamıyorum,bunun bi kabus olmadığına hala inanamıyorum!!!!