Türkiye nin bu şarkıyla derece almasını bekleyip bizi oraya yollayan insanlar hangi düşünceler içerisindeydi bilemiyorum valla..Geçen iki sene boyunca ülkemizi çok güzel temsil eden kişiler wardı..Ama bu sene 0 çekeceğimize inanıyorum..Ve yarışmayı izlememek için boykot kampanyası başlatıyorum...