Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • shady_girl • 20 Mayıs 2005 00:00 • #604818
    Bu şarkı ile eurovision da 1. olacağız ama sondan inşallah dediklerimde yanılırım ama hiç zannetmiyorum sertabla 1. olduk şimdi ise rezil olacağız ayrıca ruslana taklidi olmuş seside kötü niye mfö filan gitmiyorda sesi kötü biri (hemde fransadan gelmiş sanki fransızca okuyacakmış gibi) gidiyor Eğer ilk 10a girersek EMİNEM dinlemeyeceğim TÜRKÇEYİ KİMSE ANLAMIYO BİRDE GÜLSERENLE HİÇ OLAMAYIZ
Bu konunun tüm mesajları