Bu şarkı ile eurovision da 1. olacağız ama sondan inşallah dediklerimde yanılırım ama hiç zannetmiyorum sertabla 1. olduk şimdi ise rezil olacağız ayrıca ruslana taklidi olmuş seside kötü niye mfö filan gitmiyorda sesi kötü biri (hemde fransadan gelmiş sanki fransızca okuyacakmış gibi) gidiyor Eğer ilk 10a girersek EMİNEM dinlemeyeceğim TÜRKÇEYİ KİMSE ANLAMIYO BİRDE GÜLSERENLE HİÇ OLAMAYIZ