Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • firstmansharp • 21 Mayıs 2005 00:00 • #604826
    Almanya'nın vericee tam puan sayesinde sonuncu olmaktan kurtulacak bu şarkı...heheh çok komik bi şarkı...neyse ki Türkçe bilmiyo çoğu ülke...ve eğer iyi bir sırada bitirirse bu abla diğer ülkelerin şarkıları daha da berbat demektir
    hani müzik güzel olsa bi nebze o da yok ki
    Yaaa aman 1 kere 1. olduk yaa daha gerisinin önemi yok sonuncu olsa ne yazar... :))))
    Örövizyon.. mörövizyon hepsi gavur icadı :p
Bu konunun tüm mesajları