Almanya'nın vericee tam puan sayesinde sonuncu olmaktan kurtulacak bu şarkı...heheh çok komik bi şarkı...neyse ki Türkçe bilmiyo çoğu ülke...ve eğer iyi bir sırada bitirirse bu abla diğer ülkelerin şarkıları daha da berbat demektir
hani müzik güzel olsa bi nebze o da yok ki
Yaaa aman 1 kere 1. olduk yaa daha gerisinin önemi yok sonuncu olsa ne yazar... :))))
Örövizyon.. mörövizyon hepsi gavur icadı :p