Daha önce de yazdım, yine yazıyorum. Bu parçayla bizi temsil etmek isteyenler, bizi rezil etmek isteyen vatan hainleridir. Biz hiçbir konuda iyi olmayalım mı yani? Amaçları buysa eğer ulaştılar, tebrik ederiz. Yarışmada da başarılar dilemek isterdim ama nasıl olsa başarılı olamayacaklar, dünyayı bize güldürdükleriyle kalacaklar. Yaptıkları iş müzik değil, soytarılık...