Hayatında müzikle ilgilenmemis bi kisiyi secen insanların bu sarkısı rezalet bayanla iliskisi oldugunu dusunmeden edemiyorum...Nasıl olurda hala 'Yemin ettim ilk bese girmek icin cok calıstım' diebiliyor..Ajdar'ın o akıllara durgunluk veren sesinin Turkiye icin rimi rimi leyden daha hayırlı oldugunu dusunuyorum...
Ne Demisler: .rospunun Yemini .arrağı Görene Kadarmış....