Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • Adnan Kantarcı • 19 Mayıs 2005 00:00 • #604791
    Hayatında müzikle ilgilenmemis bi kisiyi secen insanların bu sarkısı rezalet bayanla iliskisi oldugunu dusunmeden edemiyorum...Nasıl olurda hala 'Yemin ettim ilk bese girmek icin cok calıstım' diebiliyor..Ajdar'ın o akıllara durgunluk veren sesinin Turkiye icin rimi rimi leyden daha hayırlı oldugunu dusunuyorum...

    Ne Demisler: .rospunun Yemini .arrağı Görene Kadarmış....
Bu konunun tüm mesajları