ya arkadaşlar inan sözlerinize katılıyorum ama katılmadığım bir nokta var oda bence bu işte gülserenin bi suçu olmadığıdır.kıza al bu şarkıyı oku demişler oda okumuş...okumasın diiyeceksiniz ama bi bakıma ismide duyuldu...reklamın iyisi kötüsü yok mantığı anlıyacağınız...bence bütün suç trt nin dir...halk oylaması yapılmaması baştan olayı kızıştırdı bi kere..şarkı kötü tamamen 80 li yıllara döndük belki şu iki senenin hatrına sonuncu olmayız:)))