Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • imsomniac • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604853
    puan aldık bi kaç kere şu an itibariyle 14. ve 74 puandayız.. ilginç, tuhaf ve çok garip.. demekki müzik zevki kötü ülkeler varmış dua edelim.. gerçi türkçe bilmemeleri avantajımıza.. inanamıyorum hala ya, o kadar rezil bi şarkı yorumuna, ki her pozisyondaki insandan geldi bu, inatla bu şarkıyla çıktık.. kimse kusuruma bakmasın bu gülseren bütün jürinin altından geçmediyse noliim.. nası böyle bi şarkıyla çıkılır yaaaa
Bu konunun tüm mesajları