Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • imsomniac • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604854
    bu arada ben 0 puanla bitirmeyi tercih ederdim, üzülüyorum puan aldıkça.. puan aldıkça bu şarkıyla bizi yarışmaya sokan zihniyetin dandik müziklerin olmayan kalitesine inancı artıcak.. hiç olmazsa 0 puan alsak bi ders olurdu.. beter olalım inşallah, müstahaktır..
Bu konunun tüm mesajları