bu arada ben 0 puanla bitirmeyi tercih ederdim, üzülüyorum puan aldıkça.. puan aldıkça bu şarkıyla bizi yarışmaya sokan zihniyetin dandik müziklerin olmayan kalitesine inancı artıcak.. hiç olmazsa 0 puan alsak bi ders olurdu.. beter olalım inşallah, müstahaktır..