Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • scartissue • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604858
    Bence Malta almalıydı.
    Onceki seneki Ruslana gosterisinden sonra sahne alanların yarısının vurmalı çalgılar temasını kullanması da ilginçti.
    Türkiye'den Yunanistan'a 12 puan çıkmasının sebebi, sanırım bu
    şarkı Türk muzik kanallarında bolca yayınlandı, kulağıma bir aşinalık o yuzden geliyor olsa gerek. Basit ve hatta yemece bir şarkı.
    Rimi rimi ley için 13. lük bile çok iyi. Ancak gerçekten çok kötü şarkılar da vardı.
    İngilizlerin rock müzginde belirli akımların öncüleri olmasına ragmen son sıralarda yer alması da düşünülmesi gereken birşey.
    Son olarak oy sistemi değiştirilmeli, ha bir de ilk eurovisionu kuran ülkeler direkt girecek diye, yarı finale uygulaması haksızlık.
    Müzik kazansın.
Bu konunun tüm mesajları