Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • breeze • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604882
    Gülseren sebek gibiydi! adamin puan verecegi varsa da hevesi gider o kadini gördükten sonra :)) ama sarki olarak aslinda daha rezil parçalar da vardi bence, bizimki de kötünün iyisiydi...
    bi de herkes de davul mu çalar ya, kim davulu daha iyi kullanicak yarismasiydi sanki! biçogu birbirine benziyodu..
    ayrica bu puan Türkiye'nin degil Gülseren'in puaniydi bence bu yarismada 13.lükle Gülseren'i sereflendirdiler!
Bu konunun tüm mesajları