allahım bir insan nasıl bu kadar itici olabilir?! iticilik kavramına yeni anlamlar kattı kadın yahu! o kameraya el sallayış yok mu?! o gülüş!! o an dedim ki gülseren, sen hiç gül"ME"sen, öyle kalsan?! hatta hatta kalmasan gitsen? :P
sonuç olarak seneye bir de yarı final çıktı başımıza! sağolsun trt ve onun dahi yöneticileri...
NOT: tasiyem seneye esra balamir, hilal cebeci & doğuş ikilisi veya benim gönlümden geçen kişi olan tarık mengüç gitsin...
saygılar...