Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • Someone1972 • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604885
    Sizin gibi insanlar varoldukça, bu ülke batar..Resmen ezdiniz şarkıyı..Tamam güzel olmayabilirde sanki hepiniz Türk düşmanıymışsınız gibi davranıyorsunuz.Yok keşke sonuncu olsaydıkta yok sahneden indirsinler de..bu ne kardeşim ya bizim ülkede hiç mi birlik beraberlik yok.Herkes birbirine düşman mı?Sonuçta o şarkı Türkiye'yi temsil ediyor ve bizde Türküz.Ama Türk olduğunu unutanlar var.Hatırlatayım dedim.Atatürk sizin gibi insanların yazılarını okumuş olsaydı çok üzülürdü bu ülkeyi gençlere emanet ettiği için.Yabancıların ekmeğine yağ sürmeye devam edin.Onlarda bunları gördükçe bizi içten çökerticekler zaten.Hiç milliyetçi falan değilsiniz,olamazsınızda boşuna uğraşmayın.Zaten aradan öyle çıkar hainler her yerde olduğu gibi.Yabancılardan çok Türkler bu ülkeyi batıracak.Bir de şunu yine yinelemek istiyorum ki, o yunanlıların şarkısındaki karadeniz türküsü BİZİMDİ!Okumayanlara duyurulur!Ayrıca horon tepmek,kemençe çalmakta bizden çaldıkları bir faaliyettir.Yunanlılar bizden çaldıklarıyla yaşamaya devam etmekte ve bir de şarkının bir yerinde çalan çalınıt türküyle birinci olmaktadır.Bu durumu gerekli mercilere duyuracağım zaten.Böyle bir şeyi kabul edemem,edemeyiz!Çok ayıp!!!
Bu konunun tüm mesajları