Kapat
..yükleniyor..
Kapat
İşi müzik olanlar, işlerini GaRaJ'da tanıtıp, müzisyene ulaşıyorlar. GaRaJ rehberini inceleyin.

Gülseren - Rimi Rimi Ley @ Eurovision Şarkı Yarışması 2005

  • Someone1972 • 22 Mayıs 2005 00:00 • #604886
    Bence Türkçe bir parçayla katılmalıyız seneye çünkü dilimize sahip çıkmalıyız.Biz Türksek kendi dilimizdeki bir şarkıyla katılmalıyız tabii ki,bundan doğalıda olamaz.Sadece kazanmak uğruna kendi dilimizden vazgeçmek aptallıktan başka bir şey değildir.Eğer milliyetçiysen, vatanını sonuna kadar koruman gerekir.Ayrıca zaten milliyetçi olmayan vatan haininden başka bir şey değildir.Mesela, Fransa ne kadar güzel bir şekilde diline sahip çıkıyor.Fransaya gittiğinizde eğer yoldan birine ingilizce olarak bir şey sorarsanız sizi anlamamazlıktan gelirler ve cevap bile vermezler.Oysa ki hepsi o kadar güzel ingilizce konuşuyor ki...İşte Fransızlar vatanlarına çok düşkünler ve birlik beraberlik içindeler.Bir de gördüklerim karşısında gerçekten çok üzülüyorum çünkü gençlerin dillerine dolanmış argo laflar,ne olduğu belli olmayan "oha falan oldum" gibi çirkin laflar ve en önemlisi türkçeye ingilizce kelime ekleyerek konuşmalar(hava atmak için).Çok aptalca bunlar.Arkadaşlar kendinize gelin ve dilinize sahip çıkın.
Bu konunun tüm mesajları