Beklendik bi sonuçtu.Eminim kimse şaşırmamıştır.Yunanistanı da kes-yapıştır oluşumlu şarkısı için tebrik ediyorum.İnsanlardaki davul özentiliği de ayrı bi konu ama davul konusunda özgünlük birincisi seçilecek olursa o System grubu olur.Benim dikkatimi çeken ayrı bişey Athena'nın geçen seneki şarkısından cesaret alanlar bu sene eurovision u doldurmuştu.Saydım 7 tane rock parçası vardı.Bence en sevimlileri moldova'nın büyükanne davul çalıyoruydu :) Keşke o kazansaydı.