olaya bi Atatürk' ü katmadığınız kaldı zaten.milliyetçi değil mişiz dilinize sahip çıkın miş.. bunu söyleyen kişi nin nick i türkçe degil. yasasın kim olsa destekleriz gibi bi soylenti sozkonusu olmamalı. yeterlı cabayı gosterdıgını de soyleyemeyız. sertab erenerın aksine, ne yabancı kanallarda programlarını gorduk ne de düzgün bi klibini.besteciye laf yok ama. tabi ki pek cok nedeni olabılır. aslolan neden bunları bukadar onemsedıgımız.turkıye sadece eurovision degil. pek cok alanda gayet iddalı olmamız gerekirken hiç bir şey yapmamısız bu mu batıyo yani yıllardır.beni rahatsız eden bu kadar tepkiye ragmen adamların hala kafalarına esenı yapmaları. bızım temsil edilme seklımız bu degil.