neyin beraberliği ..bile bile lades denme yıllarını aştı artık türk insanı, siz bu kafayı değiştirin önce kardeşim..1. olmak için girin bir yarışmaya ilk 5 e girmek için değil..demagoji yapmayın hala..ve hala neden yunanistana 12 verdiğimiz halde bize 1 puan bile vermediyi tartişiyorlar yuh size yuh..yahu senin kendi vatandaşın tüm Türkiye sana -12 vermiş adamların gunahı ne..??